söndag 15 mars 2009

Vilken dag!

Ja det var min stora dag igår, hela 34 år fyllde man och det kändes väl inget speciellt. Började dagen med migränkänningar så det var bara att proppa i sig mediciner så man blev som ny igen. Vi hade kalas på kvällen för hela familjen och jag fick fina presenter. Jag fick min cykel som jag önskat mig länge nu samt en massa annat fint. Helnöjd blev jag.

Mannen fyller ju 35 år på fredag så vi firade honom också igår. Samt att vi har 5-årig bröllopsdag också på fredag. Mycket firande blir det under en och samma vecka men det är trevligt.

Ja vad ska man säga angående Melodifestivalen. Det var ju en oväntad vändning vilket jag kan tycka var rätt så fräckt. Vi var ju 12 vuxna här igår så slog vad om vem som skulle vinna och min man vann för han gissade just på Ernman bara för att ingen annan hade satsat på henne. Kul!

Dottern är ju pigg och kry nu förutom en förkylning men det ska inte hindra för att gå på dagis imorgon. Ska bli skönt att komma tillbaka till "verkligheten" igen.

Idag blir det att städa undan efter gårdagen samt försöka vara ute och få lite friska i lungorna

En underbar sak har hänt - min före detta kollega som har varit jätte sjuk har KOMMIT HEM, äntligen! Som jag har väntat på denna dagen att få kunna skriva det i min blogg. Krya på dig Eva ännu mer och hoppas du snart får tillbaka dina krafter.

Tack för alla gratulationer!

Kram på Er och må väl.

1 kommentar:

  1. Så mycket ni hade att fira. Och det var inte lätt att tippa en vinnare i gårdagens melodifestival... vi får se hur det går i den stora.

    Ha en riktig skön söndag!

    SvaraRadera