fredag 20 mars 2009

5-årig bröllopsdag!

Vi har idag varit gifta i 5 år, tänk så fort det har gått. Det var alltså 5 år sedan som vi hade bjudit in till dop av vår son samt min mans 30-års fest. Vi passade då på att överraska alla med att gifta oss. Snacka om att alla blev helt paffa. Det var jätte roligt.
Jag fick idag ett jätte fint halsband som jag ska bära varenda dag (ibland när jag fått något av mannen så har jag nästan alltid bytat det - jag vet att jag är tradig, men detta halsband var mitt i prick). Jag hade faktiskt beställt en stor bukett rosor till mannen med ett litet hemligt meddelande. Han blev jätte glad.
Samt idag fyller ju då min man 35 år så vi ska fira med en bit tårta och en kopp med gott kaffe senare när barnen har gått och lagt sig. Vi lagade jätte god middag som vi riktigt har njutit av.
mitt i allt elände som jag skrev om i förra inlägget så har vi faktiskt lite glädje idag också.
Jag har som mission att lära mig denna helgen hur jag laddar ur digitalkamerna till datorn (det brukar vara mannen som fixar det - måste försöka bli mer självständig vad det gäller vissa saker - jobbar på det)
Hoppas alla får en trevlig kväll med allt Ni ska göra. Jag såg Maya på din blogg att du skulle vara jätte aktiv - puhh jisses att du orkar efter denna veckan, men måla på - beundransvärt så här en fredagskväll. Lycka till.
Kram på Er

3 kommentarer:

  1. Man slipper många tankar när man sysselsätter sig, det är nog mycket därför jag håller på så mycket, för att hålla tankarna borta. Men egentligen lyckas inte det heller för när jag river tapet, eller målar, så far tankarna iväg... kanske är det mer meditativt..;)
    Lycka till med the mission idag och GRATTIS på bröllopsdagen idag!

    SvaraRadera
  2. Grattis! och så bra att det var just idag, så du får en skön och glad avslutning på veckan.

    SvaraRadera
  3. Maya och Marie Ni ger mig så mycket. Det är så härligt att läsa era bloggar och få Era kommentarer här. Tack för era inlägg! Maya du är mitt stöd på jobb och kan jag bara ge Dig hälften av vad du har gett mig på jobb så är jag glad. Tack till er båda!! Känns konstigt Marie att vi aldrig har träffats men att jag blir så glad över din blogginlägg och kommentarer. Hälsa mor din och hoppas hon kryar på sig.

    SvaraRadera