söndag 15 mars 2009

Cykel

Här är cykeln som jag fick i present igår.

Jag har precis var ute och cyklat en liten tur, jätte mysigt. Det var många år sedan jag cyklade sist. Nu när man har barnen så är det ju kul att försöka göra det ihop.

Maken fick också en cykel igår. Han blev helnöjd. Igentligen började det redan förra sommaren då vi satt och prata att vi kan inte ens cykla till stranden och äta en god middag och ta ett glas vin utan då måste någon köra. Så därför nappade jag på den idén att ge maken en cykel. Så i sommar blir det några turer förhoppningsvis till stranden. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Cykelturer är härligt. Passar ofta på att ta en cykeltur när jag på besök i Skåne, det är liksom så cykelvänligt. Kanske det blir en tur snart, ska på besök 26-29 mars, och jag längtar efter våren som jag tror ni har mycket mer av där.

    SvaraRadera