torsdag 12 mars 2009

Längtan


Det har inte hänt något speciellt sedan sist förutom att dottern nog är på bättringsväg. Hon har en hemsk hosta som jag hoppas bättrar sig över helgen. Men hennes feber har ju gett vika, iallafall för tillfället.

Jag längtar ofantligt mycket till jobb. Det är väl konstigt för när man jobbar så kan man längta jätte mycket till helgen och ledighet - men när man väl är hemma med sjuka barn så längtar man till jobb.

Jag trivs jätte bra på jobb, trevliga kollegor som har lätt för att skratta och bjuda på sig själv. Jag har ju nämnt detta förr i min blogg, men jag känner att jag kan inte säga tillräckligt mycket att jag trivs med mina närmsta kollegor.
Ska bli skönt att få komma tillbaka till jobb och få riktiga vardagen tillbaka.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kan komma på måndag! Det är inte som vanligt när alla inte är där..:)

    SvaraRadera