söndag 22 mars 2009

Söndag igen

Jaha då var det söndag igen och man ska väl ladda inför arbetsveckan, men idag är jag lite trött. Vi var hemma hos några goda vänner som bor på samma gata som vi. Det var jätte trevligt. Ungarna lekte fint och det var god mat och dryck samt ett jätte trevligt sällskap. Det var länge sedan vi träffades så vi hade mycket att prata om så det blev ju sent i natt när vi kom hem.

Sonen vaknade så klart tidigt fast han var vaken hela kvällen igår. Dottern är också helt slut fast hon somnade i deras soffa igår. Mannen och jag är väl lite tunga i huvudet men det börjar reda upp sig. Man är ju mest tung i huvudet för att man är trött inte för alkoholen.

Vi ska till svärmor idag och fira hennes födelsedag (fyller imorgon) så bägge barnen har faktiskt gått och lagt sig för att kunna orka med kvällen. Skönt att de faktiskt lyckades somna, det brukar inte funka men dottern somnade direkt och inget gnäll.

Nu är det sista piffet på mig så att jag inte ser så trött och hänging ut när jag kommer till svärmor och svärfar (man får ju vara på sitt yttersta när man åker dit fast man var på fest igår). Nu är det snart dags att väcka familjen och få ordning på dem sen bär det iväg på födelsedagskalas.

Jag hoppas denna arbetsveckan blir bättre än den förra (man kan bara hoppas!!)

Hoppas alla har en trevlig söndag.

1 kommentar:

  1. Då får ni ha en skön söndagskväll. Och hoppas verkligen att din nästa vecka blir bättre, och att du inte möts av motgång....och att människorna runt dig uppför sig som de ska. Kram

    SvaraRadera