måndag 16 mars 2009

Meningslöst inlägg

Det har inte hänt något särskilt idag heller. Jätte skönt att vara tillbaka på jobbet och allt är som vanligt igen. Dock så sa sonen när vi lämnade honom på dagis att han hade ont i magen, men jag tror dock att det berodde på för lite sömn plus att han inte fick som han ville. Resten av veckan får utvisa vart det leder.
Jag trodde att när man blev mer datoriserade på jobb så skulle vi bli lite mer "papperslösa" också. Men så är inte fallet. Jag har varit borta en vecka och usch med papper det låg på mitt skrivbord och ändå har min kollega Maya tagit det viktigast så det kunde varit mer.
Men jag ska var ärlig och säga att det är ofta man drar ut papper och kopior från datorn. Varför kan man inte låta bli det?? Man skulle sluta helt med det och försöka hitta någon annan lösning eftersom man oftast slänger pappret efter en stund, eller är det bara jag?? Ska försöka tänka ut en annan lösning, men det kommer att bli svårt att lära sig av med en dum ovana. Jag vet inte varför jag kom att tänka på det men det bara ploppad upp i skallen.
Hoppas på en bra dag imorgon med samt att barnen kommer att vara friska.
Ha det bra på er och må väl.

1 kommentar:

  1. Välkommen papperslösa samhälle...ha ha ha. Tror precis som du att vi aldrig har haft så mycket papper. Prövar verkligen att låta bli att skriva ut...men så tänker man...bäst jag skriver ut i alla fall. SUCK!

    Och du....inga inlägg är meningslösa, för är inte vardagens små tankar något av det mest meningsfulla.

    Kram

    SvaraRadera