tisdag 29 december 2009


Nu är den inköpt - min lilla leksak - en ny mobil :
Sony Ericson Satio.



Julen har varit bra. Julafton var vi hos svärföräldrarna i Ängelholm. Juldagen firade vi här hemma hos oss med min sida av familjen. Jätte trevligt. Min storebror och hans tjej åkte inte hem förrän kl 03.00. Vi spelade kort och snacka - superkul.

Annandag jul var vi lite trötta och slitna så då var vi bara hemma och tog det lugnt och barnen lekte med sina julklappar ordentligt och vi "vuxne" tog det väldigt lugnt. Mannen var ordentligt dålig med hög feber och förkylning så han sov hela dagen i princip.

Söndag och måndag har vi bara försökt att få mannen frisk så vi kan fira nyår med lite folk.
Idag tisdag lämnade vi barnen hos mina föräldrar och sen gjorde vi vårt inköp av mobil samt ett litet besök på systemet - lite bubbel till nyår får man väl ha ;))

Imorgon blir det väl förberedning inför nyår - då blir vi 6 vuxna och 8 barn så det blir verkligen full rulle här, men kul hoppas jag. Ser fram emot det!!!

Nä nu måste jag hoppa ner i loppelådan och få några timmars sömn innan en liten tjej kommer trippande på sina fötter och vill låna min kudde och slinker in med sina kalla fötter under mitt täcke - sen är man klarvaken!!!!

Må väl alla!!



1 kommentar:

  1. Önskar dig och familjen en härlig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram

    SvaraRadera