torsdag 17 december 2009

Åh nej!!!

Under dagen har jag känt mig konstig i kroppen och mycket riktigt nog fasiken har jag blivit förkyld och har feber också. Det hinns inte med så det får bli 2 panodil innan jag lägger mig och sen är det bara att bita ihop imorgon för nu måste jag verkligen till jobbet imorgon.

Är det inte typiskt. Jag sa till albin att jag hade fått förkylning från honom och då sa han: ja det måste du ha fått för att jag var förkyld i morse men det är jag inte längre. Då sa jag tack för den presenten - då skrattade han och sa varsågod *fniss*.

Håll tummarna iallafall att den försvinner till jul.

2 kommentarer:

  1. Men nej!!! KRYA PÅ DIG och hoppas du kom iväg på jobb idag!

    SvaraRadera
  2. ...barn har många kloka observationer. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera