måndag 7 december 2009

Dragshow!!


I lördags var vi ett gäng på 7 st 2-barns mammor som begav oss till The Tivoli i stan för att ha lite roligt. Vi skulle kolla på dragschow "Champagnesafari". Jätterolig show med fullt ös hela tiden. God mat och dryck hade vi innan showen, sen var det bara att njuta av några tokiga killar som var utklädda till kvinnor - de var väldigt proffsiga och vackra faktiskt.
Efter showen så blev stället nattklubb så vi stannade och dansade natten lång. Superkul hade vi. Men dagen efter kände man att man är inte 20 år gammal längre. Ont i kroppen efter allt dansande och framförallt att vara ute så länge det tål inte kroppen, sen visst så blev det en och annan öl också - hmmmm jag erkänner det tålde kanske inte kroppen riktigt heller - men fasen va kul vi hade.

Nog om det nu är det måndag idag och en ny vecka och nu kommer julen med stormsteg. Nu är det snart lucia och det ska ju firas på dagis bl a och sen får vi fira ordentligt hemma. Vi ska försöka oss på pepparkaksbak - ja vi kanske är sena men det blir nog lagom eftersom barnen älskar pepparkakor så ska vi nog vara glada om det är några kvar till jul. Sen blir det väl att ta upp resten av tomtarna till helgen så att vi blir färdiga. Det funkar bra på jobb och jag fick ett nytt projekt av min läkare idag och lyckades avlasta henne med det. Jag har ju fått en kollega som jag har mina åsikter om, men hon hjälper ju mig att att ligga i fas i mitt team och det känns ju jätte bra, men sen är det personkemin som ska stämma och det är svårt.

Nä nu måste jag snart gå och nanna - varit en tuff dag idag med sviter efter helgen. Fortfarande trött och sliten.

Må väl alla.

1 kommentar: