onsdag 16 december 2009

Så var man tillbaka på jobbet igen efter 2 dagars hemmagående. Det kändes faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka. Tog ju på mig ett litet projekt som ska vara gjort innan nyår och till min hjälp tog jag en kollega och det är jag tacksam för. Idag lyckades jag bli rätt så färdig - ska bara skickas iväg imorgon. Imorgon är det jullunch med jobb och då ska vi får julklapp - undrar vad det kan vara. Och sen ska vi byta julklappar och jag har köpt en .................. nä det kan jag inte skriva här eftersom jag har vissa kollegor som läser min blogg..... så det får ni reda på imorgon :)) Undrar vad jag får för något - hoppas det är något riktigt fint för jag har varit SÅ snäll i år.

Efter jobb idag åkte jag iväg och fixade 50-kronors julklappar till jul och det blir så bra och de som får mina julklappar kommer att bli supernöjda - om jag får säga det själv.

Var på ett möte idag där en "kollega" från en annan klinik svor åt mig - hmmmm jag bet ihop och räknade till 1000000 - blev helt vansinnig. Denna "kollega" har fått lite storhetsvansinne iochmed hon fått ett större ansvar - har kanske stigit henne åt huvudet eller??? Jag sa till henne att hon behövde inte svära åt mig och sen förklarade jag mig ännu en gång om det vi diskuterade. Tur var nog att jag bet ihop för jag kokade när jag gick ifrån mötet. Vissa personer har ingen respekt andra människor och jag kände att jag behöver inte sänka mig till hennes nivå och behandla henne lika illa som hon gjorde mot mig - se där en stjärna till MIG!!

Nä nu e det TV:n som gäller och umgås med mannen. Känns skönt att vara färdig med julklapparna iallafall.

Må väl alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar