torsdag 3 december 2009

Torsdag 3/12

Så här känns det idag - varje dag är en prövning och ibland så faller man dit och ibland så lyckas man. VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT?? Bit ihop eller bryt ihop och vad fasen gör man en sådan här dag?

Idag fick jag reda på en ny sida hos en människa som jag inte gillade. Hade större förhoppningar på den personen.Tyvärr så kom jag till insikt att jag nog inte är så bra människokännare som jag trodde. Nu får jag hålla ett extra öga på den personen och jädrans vad besviken jag är. Men man är ju inte blåögd för inget eller vad det man brukar säga?? Det är en del människor i min närmsta omgivning som har visat en annan sida av sig själv på sista tiden och jag har fått mig en tankeställare.

I helgen händer det en hel del. A ska på kalas samt så ska vi åka och fira mannens svåger. Simning och jag ska ut med tjejerna från byn - det ska bli så kul.

Nu är det snart jul och nästan alla klapparna är fixade. Det är så mysigt att komma hem när det är lite mörkt och se belysningen man har i fönster och i trädgården. Myspys!!

Må väl alla.

1 kommentar:

  1. Underbart med en skön helg. Och du, människor är härliga, men ibland väldigt svåra att förstå sig på. Kramar

    SvaraRadera