söndag 26 april 2009

Spontanitet!

Ja det blev inte riktigt som vi hade tänkt igår. Vi pratade med P & J under dagen igår och det slutade med att vi hamnade där igår kväll och grillade. Jätte mysigt. Det är så skönt med dem för det behöver inte vara så avancerat och framförallt så går det så bra med barnen, de leker jätte bra tillsammans.

Innan vi gick och grilla så blev det lite röjning i trädgården samt att mannen äntligen klippte gräset - det behövdes verkligen.

Idag blir det fika hos lillebrosan och hans tjej. Det är alltid lika trevligt att träffa dem. Kul att brosan har träffat en så trevlig tjej - gillar henne kanske för att hon har lika lätt för att prata som jag.

Sen är det jobbet imorgon igen, men för mig blir det en kort vecka 3 dagar. Ska vara ledig på torsdag för de har planeringsdag på dagis - ska bli skönt! Sen hoppas jag att kära mamma ringer sin doktor som hon lovade mig - jag kör en uppföljning på det i veckan - får vi se vad det blir av det.

Hoppas alla får en trevlig söndag!

Må väl alla

1 kommentar:

  1. Skönt med människor som är lätt att prata med, okomplicerat. Ha en skön söndag och hoppas din mamma tar ett klokt beslut ocg ringer sin doktor. Kram

    SvaraRadera