söndag 17 januari 2010

VIKTEN IGEN!!!!

Har inte skrivit på ett tag - har ju hänt en del som jag varit tvungen att bearbeta lite för mig själv och inom min familj - tyvärr inget jag kan skriva om här. Men allting känns bra för mig nu.

Tog tag i det här med vikten IGEN!!!!! Känns ju som att jag påbörjar det med vikten, men sen så vet jag inte vad som händer - precis som om jag tappar lusten när det inte går så bra. Har alltså gått till Viktväkatarna och hoppas innerligt att jag håller hela vägen denna gången. Funkar inte längre som det är nu. Var på fest i lördags och fick kommentarer om att "idag behöver du inte tänka på det" - JO DET MÅSTE JAG JU eftersom annars hade jag inte sett ut som jag gör tyvärr. Det är bara att bita ihop. Åt inget godis på festen och tog bara en liten hörna tårta. Det kändes jätte skönt när jag kom hem. Det var riktigt trevligt och jag höll mig på avstånd från godisbordet.

Annars så är det som vanligt på jobb. Den där läkaren jag har skrivit om tidigare i bloggen är ju i farten igen. Tyvärr väldigt oförskämd mot mig och jag hoppas att blir konsekvenser av hans sätt att vara mot folk. Otrevlig typ!!! Men som tur är så har jag "alla" bakom mig och jag har inte gjort något mot honom mer än att varit trevlig, men tydligen passar inte det. Tar musten ur mig och påverkar mitt jobb eftersom jag inte vågar boka några patienter till honom för han har alltid något att klaga på. Får prata med min chef om detta.

Varit en trevlig helg och nu hoppas jag på en trevlig vecka också med minus på vågen.

Ha det bra och må väl.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en härlig vecka, och att det som är problematiskt på jobbet ändras till något bättre. Så duktig du var som kunde låta bli godisbordet..karaktär säger jag. Kram

    SvaraRadera