tisdag 26 januari 2010

Dagen började bra och jag kände att idag blir det en bra dag fast jag inte sovit speciellt bra inatt. Men det räckte med en liten, liten skitgrej (som jag igentligen inte skulle reagerat på annars) så bröt jag ihop igen. Vad händer med mig?? Efter det har inte dagen varit sig lik. Kollegor sa till mig att sjuka mig, MEN JAG GÖR INTE SÅNT!!! Sjukar sig för att skallen inte vill som jag. Jag blir inte sjuk i "huvudet" mer än när jag har migrän. Vet inte hur jag ska göra - jag sitter säkert på jobb imorgon igen och mår dåligt. Jag KAN INTE sjuka mig för något sådant här.

Var och vägde mig idag och fick minus på vågen och hade det varit en annan dag så hade jag varit överlycklig. Idag gick jag därifrån och ryckte på axlarna - va är det för inställning?!?! Min man sa till mig att det var jätte duktigt och försökte få mig att se positivt på saken.

Tack Maya för vårt samtal i morse - det är skönt att ha någon som dig i min närhet!! Kram på dig!!

Må väl alla

1 kommentar:

  1. Kram vännen! Tänker massor på dig och försöker komma på lösningar...

    SvaraRadera