onsdag 27 januari 2010

Bättre!

Idag känns allting mycke bättre för jag hade ett samtal idag med chefen och det känns skönt att hon backar upp mig. Jag tog ett beslut och det känns helt rätt för mig och chefen tyckte att det lät bra. Nu kan jag börja fokusera igen. Igår var jag ute och körde med bilen och när jag kom hem hade jag ingen aning vilken väg jag hade kört - obehagligt att vara så ofokuserad!?! Hoppas bara sömnen blir bättre och att allting ordnar upp sig.

I helgen är det kalas för min stora kille. Vi har lånat en gympasal och det blir 22 barn. Det blir full rulle, men det ska samtidigt bli kul.

Nu kan jag se ljust igen - så skönt!!!

Fy fasen vilket oväder det var idag - det tog mig 50 min att komma hem och i normala fall så tar det c:a 15-20 min. Vilken kaos på vägarna. Hoppas det blir bättre imorgon.

Må väl alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar