lördag 23 januari 2010

Sjuk!?!?

Vet inte var jag ska börja men jag mår psyiskt skitdåligt. Har ett problem på jobb (som jag har skrivit om tidigare) och nu har det gått så långt att jag kontaktat facket. Hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig. Men jag tror tyvärr att jag får söka mig ett nytt jobb - för jag tror inte på någon bättring på jobbet. Det handlar om Läkare vs Med.sekr och jag tror att jag förlorar.

Märkte igår att jag mår nog inte så bra inom mig. Min man säger till mig att jag måste söka hjälp för det "äter upp mig inifrån" som han så snällt sa till mig igår när mina tårar rann ner för mina kinder. Jag reagerar och gråter för småsaker, orkar inte med en massa skämt och denna veckan har jag inte ens orkat fika med mina kollegor. Jag känner mig inte social och vill bara vara ifred.
Idag var vi och simma med barnen och jag skulle kunna börja gråta mitt i simmet - helt konstigt känns det. Jag har aldrig mått så här dåligt. Min mor vill att jag sjukskriver mig, men jag känner att får jag bara jobba i lugn och ro så löser allt sig. Men jag får tyvärr kalla kårar på ryggen när jag går innanför dörren på jobb och är ständigt på helspänn hela dagen. Är helt slut i kroppen när jag kommer hem och gråter ofta när jag kommer hem (det är inget som jag skyltat med). Min huvudvärk hör till vardagen. Sammanfattning - kan det vara så att man är "på väg in i väggen" eller är det något annat?? Får se om jag pallar denna veckan. Är ju ständigt trött i kroppen och det blir ju inte bättre av att man fått en förkylning på det.

Hoppas på en lugn kväll med något trevligt på TV:n och en god fruktsallad.

Må väl alla

1 kommentar:

  1. Nu gäller det att du lyssnar till dig själv...Bra att du har tagit kontakt med facket, för så här ska det inte vara på en arbetsplats. Du är viktig och du ska uppskattas för din insats, och bli värdesatt som den du är. En kram till dig.

    SvaraRadera