söndag 14 mars 2010

35 år!!!





Då har det hänt att man har blivit 35 år och det känns rätt bra, ingen större förändring. Jag fick denna fina blomma från en arbetskollega och det värmde mitt hjärta - tack Maya!!!

Jag firade med min familj igår syskon, föräldrar, svärfärldrar, svägerskor mfl. Jätteroligt. Fick en massa fina presenter. Av min man, barn + min mans sida av släkten så hade lagt ihop till en Calvin Klein klocka - superfin och jag blev jätteglad. Av mina föräldrar så blev det faktiskt en symaskin samt smycke från min farmor, jätte fint. Av mina bröder så blev det ett presentkort på Spa Electa i Helsingborg så nu får man göra några behandlingar så man blir lite läcker nu när man är över 35 :)).
Jag har ju inte skrivit på ett tag men det har varit lite upp och ner med allt men nu så känns det bra och andan föll på att skriva lite igen.

Idag har varit en mysig dag. Först en skön sång av barnen, go frukost - höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste tidningen och fick se kort på mig!!! Nä skämt å sido så ringde mamma och frågade om jag läst tidningen så jag fick ju bläddra fram till sidan och kolla vilket kort de satt in.


Vid lunch åkte vi till Väla och gjorde några ärenden och på eftermiddagen så fick vi åka och gosa med 1-veckas bebis - så underbart med dessa små liven. Helt underbara. Louise var helt överlycklig när hon fick hålla honom och hon var verkligen en naturbegåvning.


Nu är det snart slut på denna dag och imorgon är det jobb. Först 6-års kontroll på BVC med Albin + en liten koll på dottern också.
Ha de bra alla
Må väl

1 kommentar:

  1. Låter som en skön födelsedag. När man blir så gammal så får man ju ta det lite lugnt och du hade ju redan idag ålderskrämpor på jobbet..:)
    GRATTIS igen på din stora dag och kul att du gillade min lilla present. KRAM

    SvaraRadera