torsdag 5 november 2009

Torsdag!

Har inget speciellt att skriva. Allt e som vanligt. Var ju hemma med sonen måndag och tisdag men nu är han pigg igen och varit på dagis.

Det är en sak som jag har funderat på . Min pappa har en syster som han inte har någon kontakt med (jag vet inte varför). Nu har vi fått reda på att hon har fått lungcancer och antagligen inte har så långt kvar. Vad ska jag göra? Ska jag ta kontakt med henne? Ska jag skicka ett brev till henne? Hon har aldrig träffat mina barn och det känns lite sorgligt. Mina föräldrar har alltid sagt "Du e så lik faster ...........". Jag känner mig kluven. Samtidigt som jag känner att jag vill ta kontakt med henne - vill hon ha kontakt med mig?
Usch det var bara lite tankar som går runt i huvudet.

Nu är det TV:n som väntar och sen ska jag fortsätta läsa "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larson, jättebra bok :))

Må väl alla.

1 kommentar:

  1. Förstår dina tankar. Tror inte du ska vara rädd för att ta kontakt, ett kort som visar att du tänker. Är det inte så att vi oftare ångrar det vi inte gjorde än det vi gjorde. Stor kram

    SvaraRadera