fredag 6 november 2009

Livet kan inte vänta!!!

I våras kom jag på något sätt in på en blogg som handlade om Sabina som fått hudcancer. Jag följde hennes blogg hela våren tills hon gick bort under våren. Under tiden hade jag även kommit i kontakt med en annan blogg och jag förstod att på något sätt så hörde dessa tjejer ihopa. Javisst, de hade ju skrivit en bok i ihop om deras sjukdomar. Boken heter "Livet kan inte vänta" och precis som det står så kan inte livet vänta. De var 3 tjejer och 2 har sorgligt nog gått bort. Man får sig en tankeställare. De är i min ålder och varför hände just detta dem?? Jag har precis inhandlat boken och jag tycker det är värt att kommentar att boken finns att köpa och läs deras bloggar. De ligger här på min blogg. Underbar läsning och mycket tårar och som sagt man får sig en tankeställare.

Ha en bra helg alla och må väl

2 kommentarer:

  1. Livet kan inte vänta, för det är här och nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Om du läser mitt inlägg "2 stycken" så finns det något till dig. Kram

    SvaraRadera