torsdag 21 maj 2009

BAKKEN!

Idag har varit en lugn dag, vi har bara gjort vad som har fallit oss in. Var och fikade hos några grannar, och planerade vidare på en barnfri fest som vi ska ha om ett par veckor. Det ska bli jätte kul och framförallt att bara få vara vuxen under en kväll. Vi blir 14 st så det ska bli kul, men det krävs lite planering innan.


Imorgon är planen att vi ska åka in till Danmark och turen går till Bakken för att åka lite karuseller. Det är mina föräldrar som ska med samt min storebror med familj. Det ska bli jättekul. Det enda vi behöver nu förutom vårt glada humör så är det ju så klart uppehåll. Det behöver inte vara sol, men bara det inte regnar för då ställer vi in. Nu precis utanför mitt fönster ser att jag att det har börjat droppa lite så man kan ju hoppas att regnet kommer inatt och sen slutar. Vi får se imorgon bitti.


På lördag är det fest hos min lillebror och det ska bli jättekul. Han har ju fyllt hela 30 år.


Sen ska jag bara försöka vila upp mig resten av den lediga tiden. Fullspäckat schema denna helgen men det är kul.


Hoppas alla får en skön ledighet.

2 kommentarer:

  1. BAKKEN är alltid kul att åka till! Vi ska också göra det lite senare på säsongen, kanske blir det 2 turer dit..:)
    Vi åker till Danmark idag och det ska bli kul att träffa "farmor" Marie och "farbror" Karl! Det är så länge sen som vi var där sist... vi får se vad det blir för bil för min del, de två alternativen på min sida är helt klart aktuella..:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade tur med vädret, och att du haft en skön helg. Kul att planera för fest - vi behöver som festliga stunder i livet. Kram

    SvaraRadera