måndag 14 september 2009

Rastlös

Jag hade ju högt tryck för någon vecka sedan och fick gå med en blodtrycksmaskin i 24-timmar. Resultatet blev att jag ska ändra min medicin och om 2 månader ska vi göra om 24-timmars blodtryckmätningen. Jag hoppas att det blir bättre då.
Tycker att jag mår bra förutom lite ont i huvudet då och då men annars bra.

Känner mig lite rastlös för tillfället - vill att det ska hända någonting i mitt liv, men vet inte vad. Kollar lite om jag kan börja med något - känner inte att jag har något speciellt intresse - tyvärr. Ska gå en smyckeskurs nu i oktober och ska även åka bort en helg i oktober. En gammal barndomsvän till mig ska ha sitt 3:e barn nu om en vecka och jag tänkte åka och hälsa på henne i november tror jag. Funderar ibland på att byta jobb med. Hittade ett och sista dagen för att söka var i oktober så jag har lite tid på mig - får se hur det utvecklas på jobbet.

Det är mycket på jobbet som vanligt. Där har inte hänt så mycket. Det blev ju som jag förutspådde att när folk blir sjuka så får mitt projekt ligga åt sidan och så har det varit. Men jag kämpar på. Har gett mig tusan på att fixa det, men tyvärr tror jag inte att jag blir färdig, vi får se.

Sov gott

2 kommentarer:

  1. Nej det har verkligen inte blivit som det var tänkt med ditt projekt... Vi får hoppas det blir bättre med jobbsituationen. Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det så ibland, att man vill att något ska hända...och rätt som det är så händer det. Låter kul med ett smyckekurs..du får visa bilder på resultaten. Kram och hoppas du snart får möjlighet att fortsätta med projektet.

    SvaraRadera