söndag 26 juli 2009

Semestern slut!!!

Jaha då var semestern slut - usch va tiden går fort.

Denna veckan har det varit lite grillningar både med familj och vänner. Alltid lika trevligt att träffas. Vi har även bara tagit det lugnt och laddat inför jobbet.

Även denna veckan har det varit Festival i Helsingborg och den har vi besökt 2 dagar. Barnen tyckte det var kul med alla karuseller och lotter. Alltid roligt med festivalen, man träffar alltid någon som man inte har träffat på länge. Denna gången blev det inte så eftersom det var lite mycket regn så vi var inte där så jätte länge.

Vi lyckades även klämma in och att åka och rida på hästar hos en kompis till mig. Det var väldigt uppskattat av barnen. Dottern vågade inte, men sonen han red 2 rundor. Det kanske blir en liten hästkille av honom - vem vet.

Nu när jag tänker efter så har vi ju hunnit en hel del denna veckan. Jag tänkte när jag började skriva detta inlägg att jag har ju inget att skriva om. Men som vanlig så svamlar man på så det blir några rader.

Har lite jobbångest så här sista kvällen innan jobb. Varför känner man så?? Nu ska jag ju påbörja mitt lilla projekt på jobb - ska bli intressant och se om jag klarar av det. (berättar mer om projektet en annan dag, orkar inte nu!)

Nä nu måste jag packa barnens kläder till dagis och min jobbväska så att man får med sitt paserkort och nycklar med sig i morgon bitti.

Ha en skön söndagkväll!

1 kommentar:

  1. Hej, Jessica!

    Tråkigt att Din semester är slut, men jag hoppas att Du har njutit av ledigheten så länge den varade. Jag har ju 2 veckor till. Vi har redan gjort Stockholm och är just nu i Ekshärad. Åker tillbaka till Skåne på onsdag och då har jag värmlänningarna med mig ner. Lycka till med projektet på jobb och så ses vi om 14 dagar.

    Kram Carola

    SvaraRadera