söndag 5 juli 2009

Babyboom!

Ikväll precis innan vi skulle äta kom det ett telefonsamtal från en väldigt god vän som berättade att hon var gravid - jättekul!!

På midsommarafton fick jag ett samtal om samma sak - en kompis till mig sedan 15-20 år som väntar sitt första barn.

Sen har jag en kollega på jobb som också är gravid.

Det är verkligen en babyboom runt omkring mig för tillfället och visst är det underbart med glada nyheter och sanningen är ju att man blir väldigt sugen på en tredje men det får vi se om det blir så.

Underbart!!!

3 kommentarer:

  1. Nya små under som snart kommer till världen - bättre nyheter finns väl inte. Stor sommarkram till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen baby boom..:) Jag har gjort mitt med mina tre kycklingar men nosa på de små liven gör jag görna..:)

    SvaraRadera
  3. Vi får se om husen är nåt för oss, båda har sin charm..:)
    Inte lugnt på jobbet men jag vågar knappt klaga. Jag vet inte hur chiiifen tänkt när hon har sagt att hon gjort klart med mig att jag skulle vara 100% på mottagningen dessa två veckor. Det skulle innebära att INGEN gör mina arbetsuppgifter på 6 veckor, vilket ju är helt orimligt!!!! Men men, efter torsdag släpper jag mottagningen helt. :)

    SvaraRadera