fredag 27 februari 2009

Helg!

Äntligen helg. Nu var det fredag igen och nu har man två snabba dagar sen är det måndag igen.

Jag har haft en bra vecka. Hade ett bra medarbetarsamtal med chefen, sonen var duktig på sin simskola samt att jag har hunnit mycket på jobb.

Har varit så fruktansvärt trött i veckan. Dottern har fått för sig att hon ska vakna kl 3-4 tiden på morgonen och då ska hon gå upp. Så vi har haft lite kämpigt med att få henne att förstå att så tidigt går man inte upp utan man ska sova när det är mörkt ute. Jag kan ju säga som så att det är en envis tjej vi har - hon ger sig aldrig. Det är väl charmigt att de har en personlighet men det finns ju gränser.

Förresten Marie - grattis i efterskott. Jag hoppas att Du hade en jätte mysig dag med tårta och paket. Jag har inte varit människa att blogga i veckan - har varit helt slut på kvällarna - har somnt nästan bums när ungarna har somnat.

Hoppas alla får en bra helg - det ska jag försöka ha.

Kram på Er och må väl.

1 kommentar:

  1. Det är inte alltid bloggen kan få så mycket uppmärksamhet, finns ju mycket annat..Nu är det härlig fredag, och så får man passa på att ta vara på de två helgdagarna och inte tänka allt för mycket på måndagen. Hoppas du får en skön helg och att ni får sova lite längre (kl 3-4 är tidigt)

    SvaraRadera