onsdag 21 april 2010

Hej!
Har inte varit här på ett tag och det med flit eftersom jag ser att över tusen personer har varit inne på min blogg, men ack så lite kommentarer. Tragiskt!!
Har inte riktigt funderat färdigt över mitt beslut, men mina tankar går att lägga ner denna blogg och starta en ny. De som vill veta min blogg får snällt höra av sig till mig om Ni vill följa mig annars kommer den bli hemlig för Er. Har många i min omgivning som jag vet läser denna blogg och har fått en del kommentarer om bloggen, men de erkänner inte riktigt att de läser här. Fegisar!!!
Sen är jag trött på att behöva tänka på vad jag skriver både vad det gäller jobb, familjen, livet mm. Skönt att få vara lite anonym. och kanske lära känna andra i "bloggvärlden" som inte känner mig i mitt vardagsliv. Har ju dessutom en hemlig blogg oxå där jag skriver av mig med alla smaskigheter.
Ska ta mig en riktig funderare till helgen och kanske avsluta här då. Isåfall lägger jag in en mailadress som ni kan nå mig på om ni vill läsa min nya blogg.
Må väl alla ute i cyberspace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar